آخرین کاپ ها

ساخت وبلاگ

در بازی فرانسه و سوییس پیراهن 4 بازیکن سوییس پاره شد!

به گزارش کاپ، پیش از بازی های یورو 2000 بود که شرکت کاپا در تولید پیراهن های ورزشی دست به ابتکار زد. کاپا در آن روزها اسپانسر تیم ملی ایتالیا بود و برای بازی های یورو پیراهن هایی نازک و به تن چسبیده را برای آتزوری طراحی کرد. تولید کنندگان پیراهن ایتالیا اعلام کردند لباس های به تن چسبیده و تنگ سبب می شود که در هنگام درگیری ها کشیده شدن پیراهن ها کاملا به چشم داور آمده و خطاها راحت تر مشخص شوند. چنین بود که کاپا لباس های جدید خود را به سبک پیراهن های دهه 70 میلادی طراحی کرد.

اندکی بعد و مطابق با تغییر مدل لباس در تمام دنیا،پیراهن ها روز به روز تنگ تر و کوتاه تر شدند و اکثر برندهای تولید لباس، از چنین ایده ای پیروی کردند. در این میان پوما همیشه تلاش داشت بیش از حد پیشرو باشد. پیراهن های این تیم برای کامرونی ها که در رقابت های جام ملت های آفریقا آماده شد، چنان خشم فیفا را برانگیخت که کامرون را یک دوره از حضور در جام ملت های آفریقا بازداشت.

حالا پس از گذشت 16 سال پس از ابتکار سال 2000، پیراهن های پوما بیش از حد نازک و تنگ شده اند. به طوری که طی 90 دقیقه 4 پیراهن سوییسی ها پاره شد. گری لینه کر در کنایه به این اتفاق گفت: لباس پومای تیم ملی سوییس و توپ آدیداس بازی همانند کاغذ پاره شدند؛ شما هرگز نمی توانید به کیفیت آلمانی اعتماد کنید!

ژردان شقیری هم کنایه ای تندتر نثار تولید کنندگان پوما کرد و آرزو نمود که پوما به همین تولید پیراهن بسنده کند.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 136 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 20:04

قرارداد جیووا با فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ایران به امضا رسید.

به گزارش کاپ،شرکت خدمات ورزشی و بازرگانی پارس به عنوان نماینده انحصاری محصولات جیوو وا در ایران و خاور میانه با فدرسیوان ورزش های جانبازان و معلولین ایران به توافق رسید تا این فدراسیون در تمام رده های سنی برای زنان و مردان و در تمام مسابقات برون مرزی اعم از بازی  های پاراآسیایی 2018 اندونزی  ، رقابت های جهانی و بین المللی به مدت سه سال از محصولات شرکت جیوو وا استفاده نماید. این قرارداد صبح امروز به امضای محمدعلی بردبار مدیرعامل شرکت پارس و محمود خسروی وفا رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ایران رسید .  طبق مفاد این قرارداد و بعد از بازی های  پاراالمپیک ریو 2016  عملا شرکت جیوو وا به عنوان تامین کننده کلیه البسه ورزشکاران جانباز و معلول ایران در مسابقات برون مرزی همکاری خود با فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین را آغاز خواهد کرد . این در حالی است که قبلا قرارداد سه ساله جیوو وا با فدراسیون فوتبال ایران نیز به ثبت رسیده و طبق اخبار رسیده قرار است تیم های پرسپولیس ، سایپا ، سیاه جامگان ( اف سی مشهد ) ، ماشین سازی تبریز ، صنعت نفت آبادان و ملوان انزلی نیز با محصولات جیوو وا در لیگ برتر فوتبال ایران به میدان بروند .


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 125 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 20:04

علیرضا منصوریان علی رغم جذب چند بازیکن، همچنان سه مهره بزرگ دیگر را هم زیر نظر گرفته است.

به گزارش کاپ، در حالی که تا چند روز پیش استقلال در بازار نقل و انتقالات، نسبت به رقیب سنتی اش عقب افتاده بود اما جذب کاوه رضایی و حالا آرش افشین حسابی آنها را جلو انداخته است. از طرفی منصوریان هم در گفت و گو با کاپ، تایید کرد که خواهان به خدمت گرفتن مجتبی جباری، پژمان منتظری و قاسم حدادی فر است و این گفته سرمربی استقلال در حالی مطرح شد که اصلا باید دید آبی پوشان چند جای خالی دارند و می توانند همه این نفرات را داشته باشند یا خیر.

همان طور که مطلع هستید هر تیم لیگ برتری می تواند 18 بازیکن بالای 23 سال در لیست خود داشته باشد و 9 بازیکن زیر 23 سال هم می توانند حاضر باشند. آبی پوشان تهرانی در حال حاضر 19 بازیکن بالای 23 سال در لیست خود دارند. یعنی یک نفر بیشتر از حد مجاز.

بهنام برزای، جابر انصاری، خسرو حیدری، سجاد شهباززاده، مهدی رحمتی، امین حاج محمدی، میثم مجیدی، یعقوب کریمی، علیرضا رمضانی، هرایر مگویان، سید حسینی حسینی، بختیار رحمانی، فرشید باقری، کاوه رضایی، علی قربانی، وریا غفوری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی و پروپیچ، 19 بازیکن بزرگسال استقلال هستند.

مجید حسینی، فرشید اسماعیلی، محسن کریمی، امید نورافکن، میلاد شعبانلو، محمدحسین کنعانی زادگان و میلاد زکی پور هم نفرات زیر 23 سال استقلال هستند.

البته پروپیچ دیر یا زود و با توجه به اینکه در لیست خروجی منصوریان بوده است؛ کنار می رود. روزبه چشمی هم به دلیل مصدومیتی که دارد؛ تا نیم فصل از لیست استقلال بیرون می رود. علیرضا رمضانی هم دیگر قرار گرفتنش در لیست مازاد تقریبا قطعی شده است و ماندن امید ابراهیمی هم هنوز صد در صد نشده است. با این اوصاف  و با این فرض که امید ابراهیمی در استقلال بماندو آرش افشین هم اضافه شود؛ نفرات بزرگسال استقلال به 17 نفر می رسد.

از بین قاسم حدادی فر،مجتبی جباری و پژمان منتظری یک نفر می توانند استقلالی شوند مگر اینکه منصوریان بخواهد دو بازیکن دیگر را از لیست خود خارج کند. باید دید دو نفر بعدی که باید بالاجبار جمع آبی ها را ترک کند چه کسی خواهد بود. شاید اصلا امید ابراهیمی یکی از جدا شده های آبی پوشان باشد.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 130 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 15:32

مدیرعامل باشگاه به دیدار مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی رفت.

به گزارش کاپ، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی روز شنبه به دیدار مصطفی مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی رفت و پیرامون مسائل مختلف به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

در این دیدار مدبر به آجورلو گفت که تمامی تلاش خود را برای آمادگی استادیوم یادگار امام (ره) تبریز برای نخستین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور به کار می‌گیرد تا تیم تراکتورسازی بتواند در همین استادیوم به مصاف رقبای خود برود.

لازم به ذکر است، پس از دیدار تراکتورسازی مقابل النصر چمن استادیوم مورد تعویض قرار گرفت و گفته می‌شد این استادیوم از اواخر شهریورماه مهیای رقابت‌های لیگ برتر می‌شود.

پیش‌ازاین تیم تراکتورسازی از این استادیوم به‌عنوان ورزشگاه اصلی خود برای رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا استفاده می‌کرد که گنجایشی 70 هزارنفری دارد.

همچنین مصطفی آجورلو در گفت‌وگو با خبرنگار سایت رسمی باشگاه اظهار داشت: آقای مدبر از مدیران موفق کشور است که همواره برای موفقیت ورزش تلاش زیادی کرده و با ایجاد زیرساخت‌های ورزشی فراوان به موفقیت ورزش کشور کمک می‌کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: همچنین از مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درخواست داریم طبق خواسته هواداران پرشور تراکتورسازی صندلی‌های استادیوم را به رنگ قرمز دربیاورند تا این استادیوم هم‌رنگ سرخ پوشان فوتبال تبریز باشد.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 121 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 15:32

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: باید خدا را شکر کرد باشگاهی وجود دارد که بازیکنان وقتی واردش می شوند برند سه میلیاردی می شوند.

سعید آذری در گفت و گو با کاپ، درباره آخرین وضعیت تیم ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: بازیکنانی که لازم داشتیم را گرفتیم و قراردادهایشان را هم دو، سه ساله بستیم. البته هنوز از نقل و انتقالات خارج نشده ایم ولی نمی خواهیم در هیاهوی این روزها که بره کشان دلال هاست خودمان را به آب و آتش بزنیم. صبر می کنیم تا در صورت لزوم یارگیری کنیم.

وی در این باره که منصوریان خواستار جذب قاسم حدادی فر شده گفت: ما سابقه مذاکره برای جا به جایی بازیکن با استقلال را داریم. به نظر می رسد آنها در تصمیم گیری هایشان کمی کند هستند. فصل نقل و انتقالات اتفاقات ثانیه ای رخ می دهد. بازیکن از یک باشگاه تا رسیدن به باشگاهی دیگر با دو باشگاه دیگر مذاکره می کند. به همین خاطر و با توجه به مذاکرات فصل قبل درباره مسلمان و یا تیموریان مشخص است که استقلالی ها عجله ای برای این کار ندارند. باشگاه استقلال اگر حدادی فر را می خواهد باید بیاید اصفهان این بازیکن را بردارد و ببرد. 

مدیرعامل ذوب آهن ادامه داد: گرچه جدا از همه این صحبت ها قاسم فرزند ذوب آهن است. او حتی در بیمارستان ذوب آهن متولد شده. در این باشگاه پا گرفته و از سه روز پیش هم به تمرینات آمده و کارش را کنار سایرین شروع کرده است. من برای منصوریان که از دوستانم است همچنین برای ایده هایش ارزش قائل هستم.آنها نامه شان را هم برای ما زدند. ما هم جواب شان را دادیم. اما بعد از آن مشخص شد که عجله ای برای این کار ندارند.

آذری در این باره که منصوریان اعلام کرد برای معاوضه حدادی فر با دو بازیکن استقلال قیمت هریک از شاگردانش که لباس استقلال را پوشیدند به سه میلیارد افزایش پیدا کرده و نمی تواند آنها را به ذوب آهن بدهد گفت:باید خدا را از این بابت شکر کرد که این بازیکنان در داخل کشور به چنین ارزشهای بالایی به لحاظ قیمتی دست پیدا کردند. اتفاق خوبی است که یک بازیکن به این سرعت برندش افزایش پیدا کند و با حضور در استقلال قیمتش سه میلیاردی بشود. انشاالله موفق باشند.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت حسن زاده پس از عدم تمایلش برای پیوستن به ماشین سازی تبریز و اینکه آیا ذوب آهن او را به پرسپولیس می دهد گفت: به هیچ عنوان با باشگاه پرسپولیس مذاکره نخواهیم کرد. پرسپولیس به ما بدهکار است و مادامی که بدهی اش را با ما تسویه نکند هیچ گونه مذاکره ای با این باشگاه برای جا به جایی بازیکن انجام نخواهیم داد. هرکس بازیکن می خواهد اول بدهی اش را تسویه کند. حسن زاده هم از دیروز درتمرینات ما شرکت کرده و در صورت لزوم تکلیفش مشخص می شود.

آذری اضافه کرد: مارکت نقل و انتقالات را به طور کامل رصد می کنیم. اما با توجه به بودجه انقباضی که هیات مدیره برای من تعیین کرده است نمیخواهیم در آشفته بازار نقل و انتقالات اسیر جو موجود بشویم. امیدوارم باشگاه هایی که در این فصل بمب منفجر می کنند آخر فصل ترکش هایش به خودشان نخورد. البته ذوب آهن هم بمب منفجر می کند اما بمب های ما آخر فصل صدایش در می آید.

مدیرعامل ذوب آهن درباره تعامل با تیم ملی گفت: ما درباره اردوهای تیم ملی تابع تصمیمات فدراسیون هستیم. همه ما تلاش می کنیم تیم ملی قدرتمندتری داشته باشیم. تنها خواسته ما این است که اظهارنظرهایمان در رابطه با هم منصفانه باشد.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 118 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 15:32

مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: از نگاه ما مزایده برگزار شده بین دو شرکت نفت و ملوان بندرانزلی کاملا قانونی بوده است.

به گزارش کاپ، مسعود رضاییان در گفت و گو با رادیو ورزش درباره موضوع انتقال امتیاز تیم نفت تهران به باشگاه ملوان بندرانزلی اظهار داشت: ما طقب قانون در مزایده این شرکت برای تیم فوتبالش شرکت کردیم و در آن هم برنده شدیم و همه چیز در این باره کاملا قانونی بوده است. ملوان در این مزایده برنده شده و حرفی در آن نیست.

وی افزود: درباره باشگاه باید گفت ما در آخرین لحظات که مذاکرات خوبی هم انجام داده بودیم تا پورغلامی سرمربی مان باشد در لحظات آخر از این کار انصراف دادند و چون نمی توانستیم تمرینات مان را آغاز نکنیم بازیکنان کار خودشان را آغاز کردند ولی از طرف هیأت مدیره 6 گزینه برای این مهم در نظر گرفته شده که با یکی دو نفر از آنها برای این کار وارد مذاکره شویم چون درست نیست که با همه آنها مذاکره کنیم.

وی افزود: موضوع دیگر و اصلی بحث انتقال امتیاز تیم نفت به انزلی بود که ابتدا بحث مزایده از طرف آنها انجام شد و ما به عنوان شرکت کننده شرکت کردیم ابتدا مراحل حضوری را انجام دادیم و پس از کش وقوس های فراوان توفق نامه ضمنی بین ما و گروه واگذاری انجام شد و عن قریب منتظر هستیم که مرحله بعدی یعنی سند زنی در دفاتر ثبت صورت بگیرد تا ما هم در مرحله بعد برای انتقال تیم کارمان را آغاز کنیم.

رضاییان اضافه کرد: البته نقل قول هایی هم در این مدت شده و صحبت هایی هم مطرح است ولی ما همه کارهای مان قانونی بوده و مزایده بین دو شرکت صورت گرفته و هیچ ایراد قانونی به آن وارد نیست. در بحث انتقالش هم صدور آن مجوز کمیسیون ماده 5 برعهده دستگاه های دولتی تحت پوشش وزارت ورزش و جوانان شان است که در تهران اداره کل انجام می دهد بحث دوم است و در مرحله دوم آن را هم انجام می دهیم.

وی ادامه داد: کسانی که صلاحیت رسیدگی به موضوع انتقال امتیاز یک تیم از یک استان به استان دیگر را دارند اداره ورزش و جوانان استان است که می تواند در این باره نظر بدهد. هرچه در این باره قانون بگوید ما تابع آن هستیم. اگر قانون اجازه ندهد ما هم منصرف می شویم و اگر هم بدهد که کسی نمی تواند مانع از آن شود. البته به نظر نمی آید که چنین قانونی نبوده باشد چون اگر نبود در این سالها 7 تا 8 دتیم از استان های شان به استان های دیگر منتقل نمی شدند.

وی ادامه داد: مهم نیست که تیم ما در کجای این لیگ بازی می کند چه لیگ برتر و چه لیگ یک و بالاخره مربی هم پیدا خواهد کرد اما چالشی که در این باره پیش رو داریم این است که نهایی شود ما کجا بازی می کنیم که همه کسانی که کنار این تیم هستند کمک کنند تا مشکلاتی که در فصل قبل داشتیم را نداشته باشیم.

رضاییان در پایان گفت: نکته دیگر اینکه ما در دسته پایین تر به هیچ وجه قصد نگهداری تیم را نداریم و همانطور که نفت امتیازش را واگذار کرد و در یک مزایده امتیازش را واگذار کرد امتیاز ملوان را واگذار می کنیم و با بخشی از وجهی که دریافت می کنیم بخشی از هزینه های خرید را پرداخت می کنیم. 


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 163 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 11:44

رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی با حضور در مناطق سیل زده تبریز با اهالی این شهر ابراز همدردی کرد.

به گزارش کاپ، پیرو بارندگی های نابهنگام روز گذشته در تبریز و جاری شدن سیل، آبگرفتگی معابر و خرابی برخی از مناطق این شهر جواد ششگلانی رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی و عضو شورای اسلامی شهر تبریز در اولین ساعات این آبگرفتگی با حضور در محله یوسف آباد با خانواده های زیان دیده دیدار کرد.

براساس این گزارش ششگلانی از انعکاس شرایط به وجود آمده به مسئولان ذیربط خبر داد و از اهالی محله یوسف آباد خواست تا صبوری پیشه کنند. 


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 120 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 11:44

یکشنبه دو تیم فرانسه و سوئیس به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 156 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 6:16

سرمربی تیم ملی فرانسه گفت:زمان کافی داریم که بتوانیم برای دور بعدی در تمرینات عملکرد تیم را ارتقا ببخشیم. 

به گزارش کاپ،دیدیه دشان پس از از دیدار تیمش مقابل سوییس اظهار داشت:کور نیستم. به خوبی می بینم که باید بهتر از این باشیم و توانایی این را داریم که نمایش بهتری از خود ارائه کنیم.ر این دیدار سوئیس توانست بازی خوبی ارائه کند ولی این تیم من بود که توانست فرصت های بهتری را برای گلزنی ایجاد کند. با کمی شانس و تمرکز بیشتر می توانستیم این دیدار را با برد به پایان برسانیم.

وی ادامه داد:زمان کافی داریم که بتوانیم برای دور بعدی در تمرینات عملکرد تیم را ارتقا ببخشیم. برای اینکه تیم بهتری شویم باید از نظر دفاعی خیلی بهتر شویم و بازی بهتری نشان دهیم.

دشان افزود: دروازه بان سوئیس بهترین بازیکن میدان شد و این نشان می دهد که تیم من بهتر بازی کرد  و برتر بود. ما از نظر تدافعی پیشرفت کرده ایم.در مرحله گروهی یک بار دروازه ما باز شد.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 136 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 6:16

مجری برنامه 90 پس از مدت ها در یک محفل سیاسی ورزشی حضور یافت.

به گزارش کاپ،عادل فردوسی پور یکشنبه شب به دعوت نهاد ریاست جمهوری در ضیافت افطاری با حضور حسن روحانی شرکت کرد.

این در حالی است که وی سال ها بود به چنین دعوت هایی پاسخ رد می داد.

عادل در 8 سال دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد هرگز در قابی مشترک با وی دیده نشد و قبل تر از آن،در برخی مراسم مربوط به مجله چلچراغ در کنار رییس دولت اصلاحات دیده شد.

با این وجود فردوسی پور یکشنبه شب پای سخنرانی حسن روحانی نشست و پس از آن برخورد گرمی با او داشت.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 112 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 6:16

بازی تا دقیقه 30 با تساوی بدون گل در جریان است:

بازی از ساعت 23:30 دقیقه آغاز شد:

هواداران برای دیدن این بازی هیجان زیادی دارند:

بازیکنان دو تیم در حال گرم کردن در زمین:

تصاویری از رختکن دو تیم در آستانه شروع بازی:

قضاوت این دیدار را نیز آقای اسکومینا بر عهده خواهد داشت:

نتایج دو تیم در 5 بازی قبلی:

آمار تقابل های گذشته دو تیم:

ترکیب دو تیم به شرح زیر است:

فرانسه: لوریس، ژاله، رامی، کوشیلنی، اورا، کابای، سیسوکو، پوگبا، گریزمان، ژینیاک، و کومان.

سوئیس: زومر، لیختشتاینر، شار، ژورو، رودریگز، ژاکا، مهمدی، بهرامی، ژمائیلی، شقیری، و امبولو.

به گزارش کاپ، با اخبار و حواشی این بازی به صورت زنده با ما همراه باشید:

یکشنبه از گروه A رقابت های یورو 2016، دو تیم فرانسه و سوئیس از ساعت 23:30 به مصاف هم خواهند رفت.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 130 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 2:57

نشست سرپرست باشگاه و سرمربی پرسپولیس برگزار شد.

به گزارش کاپ،برانکو ایوانکوویچ پس از پایان تمرین عصر امروز پرسپولیس به محل باشگاه رفت و با علی اکبر طاهری نشستی برگزار کرد.

در این جلسه درباره اردوی آینده پرسپولیس،وضعیت نقل و انتقالات و سایر برنامه های تیم بحث و تبادل نظر شد.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 130 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 2:57

بازی تا دقیقه 25 با تساوی بدون گل در جریان است:

بازی از ساعت 23:30 دقیقه آغاز شد:

ورزشگاه المپیک لیون آماده این بازی است:

دو تیم وارد زمین شدند:

تصاویری از رختکن دو تیم:

هواداران دو تیم در آستانه شروع بازی:

قضاوت این دیدار را نیز آقای کرالووک از کشور چک بر عهده خواهد داشت:

وضعیت مصدومین و محرومین:

نتایج دو تیم در 5 بازی قبلی:

 آمار تقابل های گذشته دو تیم:

ترکیب دو تیم به شرح زیر است:

آلبانی: بریشا، هوسای، ماورای، آیتی، آگولی، باشا، آبراشی، مموشای، لیلا، لنیانی، و سادیکو.

رومانی: تاتاروشانو، ساپونارو، گریگوره، کیریکش، متل، هوبان، پرپلیتا، پوپا، استانچیو، استانکو، و آلیبک.

به گزارش کاپ، با اخبار و حواشی این بازی به صورت زنده با ما همراه باشید:

یکشنبه از گروه A رقابت های یورو 2016، دو تیم آلبانی و رومانی از ساعت 23:30 به مصاف هم خواهند رفت.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 138 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 2:57

رحیم استرلینگ چند وقتی است که در تیم ملی انگلیس مورد انتقاد قرار می گیرد و اکنون تیری آنری به این موضوع واکنش نشان داده است.
به گزارش کاپ، بهترین گلزن تاریخ آرسنال در خصوص وضعیت استرلینگ به بی بی سی گفت: رحیم آینده خیلی خوبی دارد و هنوز هم جای زیادی برای پیشرفت دارد. مردم طوری با او رفتار می کنند که انگار به پایان دوران خود رسیده است. من نیز در 27 سالگی بازیکنی نبودم که در 20 سالگی بودم. این پسر مجبور است با نقل و انتقالات و تمامی انتقادات بر علیه خود دست و پنجه نرم کند، اما او هنوز خیلی جوان است. مطمئن باشید در سن 28 یا 29 سالگی دیگر چنین بازیکنی نخواهید دید. من نیز در 20 سالگی مانند او بودم. به سختی تلاش کردم و این موضوع طبیعی است. فکر می کنم درست نیست که در خصوص مبلغ انتقالش به منچسترسیتی مورد انتقاد قرار گیرد. همه ما گاهی اشتباهاتی می کنیم. به نظرم او بازیکن خوبی است، باید دید چه پیش خواهد آمد.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 114 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 0:19

پیوستن مدافع دو رگه به پرسپولیس منتفی شد.

به گزارش کاپ،خبر پیوستن انتونی گولچ مدافع میانی و چپ دورگه کروات-استرالیایی به پرسپولیس که در سایت ها و کانال ها منتشر شده صحت ندارد.

این مدافع بلندقامت که با وسترن استرالیا قهرمان لیگ قهرمانان اسیا شده قرار بود جمعه به تهران بیاید.حتی بلیط سفر او نیز صادر شده بود ولی این بازیکن بخاطر دریافت پیشنهاد مالی بهتر از یک تیم شرق اسیا به ایران نیامد و از پرسپولیس عذرخواهی کرد.

حال برخی رسانه های ایرانی بخاطر اینکه برخی سایت های نقل و انتقالاتی اروپا از ترانسفر او به پرسپولیس خبرداده اند با انتشار اخباری از پیوستن او به پرسپولیس خبرداده اند در حالی که خبرنگار کاپ کسب اطلاع کرد پیوستن گولچ به پرسپولیس کاملا منتفی شده است.

این مدافع که برانکو او را پسندیده توافقاتی با یک تیم کره ای داشته و پیشنهادی هم از یک تیم ژاپنی دریافت کرده و به نماینده پرسپولیس اعلام داشته قطعا به ایران نخواهد امد.

منتفی شدن جذب گولچ که در دفاع میانی و چپ سابقه بازی داشته و رزومه خوبی هم داشت نمی تواند خبر جالبی برای برانکویی باشد که پس از توصیه باشگاه و مشاهده فیلم بازی هایش با جذب او موافقت کرده بود تا با توجه به ترافیک در لیست بزرگسالان با جذب این خارجی دورگه مشکل و کمبودهای خود در دوپست را برطرف کند.

پرسپولیس با گولچ و تیم سابقش از مولداوی برای پرداخت رضایت نامه 150هزاردلاری و پرداخت مبلغی هم به خودش به توافق کامل رسیده و حتی ویزا و بلیط سفر او به تهران نیز صادر شده بود تا جایی که رسانه اای اروپایی نیز تیم جدید او را پرسپولیس ایران معرفی کرده بودند.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 126 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 0:19

سرمربی تیم ملی بلژیک گفته در بازی مقابل سوئد، مراقب حرکات ابراهیموویچ خواهد بود.
به گزارش کاپ، زلاتان ابراهیموویچ در یورو عملکرد خوبی نداشته و همچنان برای پیدا کردن فرم آمادگی خود تلاش می کند. با این حال سرمربی تیم ملی بلژیک در آستانه بازی مقابل سوئد گفته حرکات او را نیز نظر دارد و مراقب زلاتان خواهد بود. مارک ویلموتس در این باره گفت: سوئد در بازی به تساوی رسید که دو نیمه جداگانه داشت. هر دو تیم سوئد و ایرلند در یک نیمه فوق العاده بودند. ایتالیا نیز در لحظات پایانی بازی به گل رسید، این به آن معنی است که آنها نیز به دنبال پیروزی هستند. ما دو سال پیش در جام جهانی مقابل آنها بازی کردیم و باید بگویم آنها تیم مبارزی هستند. سوئد مهاجم فوق العاده ای به نام زلاتان ابراهیموویچ دارد. او می تواند از زاویه بسته گلزنی کند، می تواند از ضربه آزاد گلزنی کند، او از همه جا گلزنی می کند. احترام زیادی برای او قائل هستم و حواسم به او خواهد بود.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 124 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 0:19

سرمربی تیم تراکتورسازی درگذشت حبیب محبیان را تسلیت گفت.

به گزارش کاپ،امیر قلعه نویی با انتشار پیامی درگذشت حبیب خوانند قدیمی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

صدای دهلت هنوز طنین اندازست... خبر فوت "حبیب محبیان" خواننده برجسته و از مفاخر بی بدیل هنر ایران زمین بعد از یک هفته همچنان موجی از غم و اندوه را برای حقیر و یقینا ملت هنردوست میهنمان در پی داشته است...هفتمین روز درگذشت "مرد تنهای شب" را به مردم عزیز کشورم خاصه خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض می کنم. باشد تا چنین هنرمندانی تا هستند از وجودشان بیشتر استفاده کنیم، هنرمندانی که گاها فرسنگ ها از دیارمان دور هستند و با بودنشان می توانند در عرصه هنری و اجتماعی موجی از شعف و نشاط را به جامعه جوان ما تزریق کنند.چشم ها را باید شست ، جور دیگری باید دید... "حبیب" عزیز صدای دهلت هنوز طنین اندازاست، کویر باورت را تا ابد باور خواهم داشت ... هنوزم زنده ای و زنده بودنت خاریست به تنگ چشمی نامردم زوال پرست... 


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 156 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 22:12

مارکو پارولو معتقد است ادر به خاطر گل پیروزی بخشش در بازی فرانسه مقابل سوئد آن طور که مستحقش بود مورد تمجید قرار نگرفت و دلیلش این است که کارنامه مسی و رونالدو را ندارد.

به گزارش کاپ، ادر در دومین دیدار ایتالیا که مقابل سوییس برگزار شد گل برتری تیمش را زد. پارولو درباره او گفته: اگر گل ادر را مسی یا رونالدو زده بودند، مردم می گفتند این بهترین گل این رقابت ها است.

پارولو همچنین معتقد است ایتالیا با کار تیمی به موفقیت رسیده است: همه باید هرچه در توان دارند بگذارند تا تیم موفق شود. برای این تیم هم بهتر است که چندین بازیکن خوب داشته باشد تا این که به یک بازیکنش مشهور شود. ما باید با افتخار کارمان را ادامه دهیم. می خواهیم خیلی در آرامش به کارمان ادامه دهیم و بازی به بازی موفق باشیم. هراتفاقی هم بیفتد مطمئن باشید ما هرچه در توان داریم می گذاریم.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 123 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 22:12

در مسابقات یورو 2000 دو تیم فوتبال فرانسه و ایتالیا با شرایطی متفاوت به فینال یورو رسیدند.

 به گزارش کاپ، رقابت های یورو 2000 اولین دوره مسابقات جام ملت های اروپا بود که به صورت مشترک در دو کشور برگزار می شد. هلند و بلژیک میزبان این مسابقات بودند. در گروه اول این مسابقات بلژیک هر چند در اولین بازی خود مقابل سوئد پیروز شد اما در دومین گام برابر ایتالیا حرفی برای گفتن نداشت. آتزوری که در دیدار نخست(2-1) ترکیه را شکست داده بود،در روز 14 ژوئن بلژیک میزبان را(2-0) شکست داد و آن گاه با برتری(2-1) در برابر سوئد صدرنشین گروه خود شد. آتزوری در یک چهارم نهایی رومانی را(2-0) شکست داد و در نیمه نهایی در دیداری عجیب هلند دیگر میزبان رقابت ها را از جام خارج کرد. در این بازی در همان نیمه اول جیان لوکا زامبروتا مدتافع ایتالیا اخراج شد. داور هم در هر نیمه یک پنالتی برای هلند اعلام کرد اما ضربه فرانک دی بوئر توسط فرانچسکو تولدو دروازه بان ایتالیا مهار شد و پاتریک کلویورت هم دومین پنالتی هلند را به تیر دروازه کوبید تا کار به ضربات پنالتی کشیده و هلند با از دست دادن سه پنالتی(1-3) شکست بخورد. از سوی دیگر فرانسه در حالی به فینال رسید که به عنوان تیمی هجومی در این تورنمنت شناخته شد. این تیم پس از برد(3-0) در برابر دانمارک، چک را هم(2-1) شکست داد و در آخرین دیدار مرحله گروهی با نفرات ذخیره خود به مصاف هلند رفت و (2-3) شکست خورد. فرانسه در دو بازی بعدی خود با نتیجه(2-1) اسپانیا و پرتغال را شکست داد تا حریف ایتالیا شود. در صورت برد آبی پوشان فرانسه مقابل ایتالیا، این تیم به اولین تیمی بدل می شد که دو سال پس از فتح جام جهانی، قهرمان یورو می شد. فینال در حضور 48200 تماشاگر در فاینورد اشتادیون شهر روتردام برگزار شد. روژه لومه مربی فرانسه در این مسابقه  نفرات زیر را به میدان فرستاد:

فابین بارتز، لیلین تورام، مارسل دزایی، لورن بلان، بیکسنته لیزارازو، پاتریک وی یرا، دیدیه دشان( کاپیتان)، یوری ژورکائف، زین الدین زیدان، تی یری هانری و کریستوف دوگاری.

دینو زوف مربی ایتالیا هم نفرات زیر را به میدان فرستاد:فرانچسکو تولدو، فابیو کاناوارو، آلساندرو نستا، مارک یولیانو، جیان لوکا پسوتو، پائولو مالدینی( کاپیتان)، دمیتریو آلبرتینی، لوییجی دی بیاجو، استفانو فیوره، فرانچسکو توتی و مارکو دل وکیو.  

نیمه اول این دیدار با نتیجه بدون گل خاتمه یافت. در نیمه دوم و در دقیقه 53 الساندرو دل پیرو جانشین فیوره شد. دو دقیقه بعد دل وکیو گل اول آتزوری را به ثمر رساند. فرانسه برای جبران گل نیاز به حمله داشت و این گونه بود که در دقیقه 58 سیلوین ویلتورد جانشین دوگاری شد. در ادامه هر یک از تیم ها دو تعویض دیگر انجام دادند. برای ایتالیا ماسیمو آمبروسینی به جای دی بیاجو و وینچنزو مونتلا به جای دل وکیو وارد میدان شد. از سوی دیگر در تیم فرانسه دیوید ترزه گه جانشین ژورکائف شد و روبرت پیرس به جای لیزارازو در ترکیب قرار گرفت. ظاهرا در این بخش فرانسوی ها موفق تر بودند. دل پیرو دو موقعیت تک بک تک را برای ایتالیا از دست داد تا در لحظات پایانی مسابقه، کار سخت تر شود. سرانجام روی ارسال بلند بارتز در دقیقه 3+90 فابیو کاناوارو موفق نشد توپ را دفع کند. توپ به ویلتور رسید و ذخیره طلایی فرانسه گل تساوی را به ثمر رساند. کار به وقت اضافی کشیده شد و در وقت اضافی هم ذخیره های فرانسه درخشیدند. در دقیقه 103 روبرت پیرس توپ را برای ترزه گه فرستاد و او هم با شوتی محکم و سرضرب دروازه ایتالیا را بازکرد. فرانسه این گونه باز هم قهرمان اروپا شد.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 116 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 22:12

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: من در جوانان استقلال رشد کردم و به بزرگسالان آمدم.

به گزارش کاپ، خسرو حیدری بعد از ثبت قراردادش با استقلال اظهار داشت: من پارسال قرارداد دوساله داشتم. امسال هم با باشگاه به توافق رسیدم که قراردادی سه ساله امضا کنم. باشگاه این پیشنهاد را داد و من امیدوارم در استقلال از فوتبال خداحافظی کنم. من در جوانان این تیم رشد کردم و به بزرگسالان آمدم.

وی درباره اینکه چه صحبتی با هواداران دارد، افزود: ابتدا باید از هواداران عذرخواهی کنم.البته فکر می کنم همین که ما به فینال جام حذفی رفته بودیم سبب شد که انگیزه ها کم شود زیرا سهمیه را به دست آورده بودیم. پرویز مظلومی هم تمام تلاش خود را کرد که برای استقلال جام بیاورد. او سهمیه آسیا را گرفت. همین که تیم به پلی آف آسیا رسید موفقیتی بود که طی دوسال اخیر استقلال بدان دست نیافته بود. ما باید از هواداران عذرخواهی کنیم.

حیدری همچنین تصریح کرد: در حال حاضر مربی تیم علیرضا منصوریان است که از جنس استقلال است. باید تلاش کنیم تا پلی آف آسیا را پشت سر بگذاریم و وارد لیگ قهرمانان شویم. در لیگ و جام حذفی هم برای گرفتن جام تلاش کنیم. منصوریان با انگیزه بالایی آمده است. وی قبل از اینکه به استقلال بیاید خودش بازیکن این تیم بود.

وی در پایان درباره کنار رفتن برخی بازیکنان باتجربه گفت: من پیش از این هفت سال در استقلال بازی کردم و مجددا به این تیم بازگشتم. درباره کنار گذاشته شدن بازیکنان باتجربه استقلال باید بگویم که این اتفاق ممکن است برای هر فوتبالیستی رخ بدهد. آرش، وحید و حنیف دوستان خوب من هستند و همه آنها برای استقلال افتخارآفرینی کردند. هرجا هستند موفق باشند.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 115 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 16:50